Hoe kan
ik je helpen?

Veelgestelde vragen

Stuur een e-mail naar info@sternmobile.nl. Je kan ons ook bellen op werkdagen van 10.00 - 17.00 via het nummer 085 - 105 70 10.

Op dit moment bieden wij geen telefoons aan in combinatie met onze abonnementen.

Met de Stern Mobile App kan je snel en eenvoudig je bundel wijzigen. Stel je mobiele abonnement samen en pas het op elk moment aan. In de Stern Mobile App check je gemakkelijk jouw facturen, verbruik en persoonlijke gegevens.

Je hebt bij Stern Mobile een contract voor een maand, 1 of 2 jaar. Elk contract heeft een opzegtermijn van 1 maand. Na afloop van je contract kun je kosteloos opzeggen. Je vindt de einddatum van jouw overeenkomst ook in de Stern Mobile App.

Stern Mobile biedt alleen Sim Only abonnementen. Een Sim Only is een mobiel abonnement zonder telefoon met een looptijd vanaf 1 maand.

Bellen naar onze klantenservice is gratis voor klanten van Stern Mobile via het nummer 085 - 105 70 10

Ben je tevreden met je abonnement en loopt deze af? Dan hoef je niets te doen. In dat geval loopt jouw abonnement maandelijks door tegen dezelfde voorwaarden en tarieven als voorheen.

Overstappen van je huidige provider naar Stern Mobile is heel eenvoudig via de bestelpagina op onze website. Ook het behouden van je huidige mobiele nummer is mogelijk.

Zo kun je ons bereiken:

  • Whatsapp

    Stel je vraag via Whatsapp


  • Wil je liever op een andere manier contact?